Chicago

Här kommer lite bilder från the wonderful city of Chicago!
 
Börjar vår resa med lite Caribou Coffe, bättre än Starbucks!
 
Scenic road i Wisconsin
 
Mississippi-floden
 
Var tvungen att ta ett kort på det här aset till husvagn!
 
Lite halloween-dekorationer
 
Dögulligt, hehe!
 
Här inne år vi lunch på en mexikansk restaurang, supergott!
 
 
Drack en slags rismjölk som smakade jul!
 
 
 
 
 
 
 
Ett par hus bort från Ingrids släktingar fanns det ett ålderdomshem som hade dekorerat trädgården i sann
halloween-anda. Roligt eller bara smaklöst? Själv tyckte jag det var ganska roligt.
 
 
 
 
Hittade mig en Hogwartskofta på Forever21
 
 
Koftan gick runt
 
 
 
 
Ingrids kusin Brian, Ingrid och jag.
 
 
 
 
Skillnaden mellan en liten och en medium.
 
Framför Ingrids släktingars hus.
 
 
Chicago - President Obamas hemstad
 
 
 
 
Staden hade pyntat fontänen i sann Halloween-anda
 
 
 
Sofie framför en del av Chicagos upphöjda tunnebana "The El"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
The Bean
 
 
 
 
 
 
Sofie ser ut som en gullig liten fågelunge!
 
 
 
 
 
 
Sofie på samma perrong som Sandra Bullock spelade in "Medan Du Sov" Sofie är nu en lycklig tjej!
 
 
"Emma, på den här gatan ska vi bo i framtiden"
 
 
Svanka!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ser ni vad det står på huset? Undrar hur lång tid det tog för dem att kordinera detta?
 
Bara i USA någon skulle hylla armén som dödar och motsätta sig abort.
 
 
 
 
Ett skjul på hjul! <--- Fyndigt av mig va?
 
 
 
Alltså....
 
 
 
Nån var klantig och körde in i skylten så vi fick vända om.
 
I oststaten Wisconsin köpte vi ost, mums!
 
Sofie pluggade lite på vägen hem.

 
 
 
 



Kommentarer
syrran!

Fina bilder! Du är väldigt lik på Birgit. Fast det har jag nog sagt förut.

Svar: Ja du har sagt det, men jag ser det inte riktigt :)
aventyriminnesota.blogg.se

2012-11-07 - 21:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback