M&M's

Hallå!
Hur har ni det där hemma? Själv har jag det bra här. Supermycket att göra, massa exam snart. Den första i övermorrn på onsdag. Känner mig inte jättetaggad för har inte haft tid att läsa till den, Men det är vad jag tänkte göra snart, Så fort jag uppdaterat bloggen.. Så.. snart. Ja.....Hmm...
PROKRASTINERA MERA
 
Hur som helst. Den här helgen har varit lugn och skön. Lagomt med plugg och lite film på det. Skolan visade den nya animerade filmen Brave. Både jag och Sofie tyckte att den var väldigt bra. Lite annorlunda story då det INTE handlade om hur prinsessan skulle hitta sin prins, kors i taket! Uppfriskande för en gångs skull att inte behöva dras med kärleksdravel hela tiden. På tal om prinsar och prinsessor så var ju vår egen konung och drottning här i fredags. Jag och Sofie fick biljetter till Silvias seminarium, det var väldigt intressant.
 
Nams med M&M's



Kommentarer
Anders

Hmm, så man får flytta över Atlanten om man ska ha en chans att träffa kungaparet. . .

Svar: Jadu Anders, det verkar då som det! Väldigt ironiskt :)
aventyriminnesota.blogg.se

2012-10-10 - 15:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback